[ LUGOS ] Star Office 5.0 in 8859-2 fonti

Bojan Pahulje bojanp na slo.net
Čet Dec 17 23:25:23 CET 1998

-----Original Message-----
From: Boris Benko <boris.benko na telekom.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 17. december 1998 23:20
Subject: [ LUGOS ] Star Office 5.0 in 8859-2 fonti

>Moral bi napisati eno prezentacijo, pa da ne bi glih nacenjal PowerPointa,
>
>sem mislil, da bi to naredil z Star Officeom, 5.0, ki ima lustkano
>
>orodje, kot nalasc, kar jaz rabim.
>
>Dobil sem Type1 8859-2 fonte, pod Xi jih lahko selektiram, gledam, vse.
>
>Edino v Star Officeu jih ne morem uporabljati. A ve kdo, kako se to
>
>naredi v SO5?
>
>BTW, sem poskusil z nacinom, kot je opisan za SO4. To je, da skopiras afm
>
>in pbf (ali napravis symlinke), nato pa se popravis psstd.fonts.
>
>Ampak v SO5 to kot kaze ne gre (ali pa nekaj delam narobe). To sem

> [...]

Poskusi naslednje:
Skopiraj *.afm in *.pfb fonte v Type1 direktorij od SO5. Bodi pozoren: SO5
kreira se en direktorij Type1, poleg tistega od X-ov. Fonte, ki jih skopiras
v Type1 direktorij (od SO5 !) moras registrirati. To storis tako, da dodas v
datoteko font.dir in alias.dir (ali nekaj podobnega, na zalost ne morem
preveriti- spremeniti moras 2 datoteki) seznam vseh novo dodanih fontov.
Najbolje, da naredis append teh dveh datotek (z novimi fonti dobis en par)
na obstojece. Zdruzeni datoteki potem se spremeni tako, da popravis vsoto
vseh namescenih fontov in alias imena fontov (ob editiranju ti bo vse
jasno). Upam, da sem bil dovolj jasen. Ce ti ne bo uspelo se mi oglasi na
naslov

bojanp na slo.net

LP, Bojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist