[ LUGOS ] Star Office 5.0 in 8859-2 fonti

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Dec 17 23:04:37 CET 1998

Moral bi napisati eno prezentacijo, pa da ne bi glih nacenjal PowerPointa,

sem mislil, da bi to naredil z Star Officeom, 5.0, ki ima lustkano

orodje, kot nalasc, kar jaz rabim.

Dobil sem Type1 8859-2 fonte, pod Xi jih lahko selektiram, gledam, vse.

Edino v Star Officeu jih ne morem uporabljati. A ve kdo, kako se to

naredi v SO5?

BTW, sem poskusil z nacinom, kot je opisan za SO4. To je, da skopiras afm

in pbf (ali napravis symlinke), nato pa se popravis psstd.fonts.

Ampak v SO5 to kot kaze ne gre (ali pa nekaj delam narobe). To sem

preizkusil tako, da sem iz psstd.fonts *ODSTRANIL* nekatere njegove

fonte, vendar pa se razlika sploh ni poznala. Torej mora biti nekaj

drugega.

Kaj?

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676