[ LUGOS ] Wu-FTPd in remote install

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sob Dec 19 16:50:28 CET 1998

On Sat, 19 Dec 1998, Rok Papez wrote:

> Hi!
>

> 2. Potem ko sem po navodilih iz "man ftpd" naredil anonymous/ftp
> account mi po logiranju "ls" ne vrne nicesar.
> Imam /home/ftp/bin/ls in chmod-an je po navodilih iz man-a.
> Tudi /home/ftp/etc/passwd in group je prisoten.
> ls enostavno NE vrne nicesar. Tudi piskne ne.
> Vendar ko se logiram kot navaden user vse lepo deluje.
> Mountal sem tudi RH 5.2 CD pod /home/ftp/RedHat in potem ko
> sem se sftpjal na anonymous account in naredil cd /RedHat/RedHat/RPMS
> je cd lepo zabrnel in CWD se je tudi cisto kulturno izvedel,
> vendar "ls" ne vrne nicesar. :((

Pri starrejših verzijah wu-ftpd-ja ls ni dovolj, rabiš tudi ustrezne
knjižnjice v direktoriju ~ftp/lib. Naredi "ldd ~ftp/bin/ls" in
nato skopiraj ustrezne knjižnjice v ~ftp/lib

Mogoče pa pri tvoji verziji to ni več potrebno, kaj pa vem. Ampak
mislim da če rabiš ls, rabiš tudi knjižnice. ncpftpd pa recimo ne rabi
ničesar.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si