[ LUGOS ] Wu-FTPd in remote install

Rok Papez rok na slo.net
Sob Dec 19 14:46:16 CET 1998

Hi!

Wu-FTPd mi povzroca kar nekaj preglavic:
(RH 5.2, prilozeni wu-ftpd)

1. Pognal sem "ftpshut now", sedaj pa ne najdem
datoteke ki jo moram zbrisati da bo ftpd spet deloval.
Ne v /etc/ftpaccess nimam shutdown entry-a.
v inetd.conf je -a switch prisoten.
Ce vnesem shutdown entry na primer: "shutdown /var/ftp/ftpshutdown"
ftpd zopet deluje, vendar ftpshut NE deluje. Go and figure.

2. Potem ko sem po navodilih iz "man ftpd" naredil anonymous/ftp
account mi po logiranju "ls" ne vrne nicesar.
Imam /home/ftp/bin/ls in chmod-an je po navodilih iz man-a.
Tudi /home/ftp/etc/passwd in group je prisoten.
ls enostavno NE vrne nicesar. Tudi piskne ne.
Vendar ko se logiram kot navaden user vse lepo deluje.
Mountal sem tudi RH 5.2 CD pod /home/ftp/RedHat in potem ko
sem se sftpjal na anonymous account in naredil cd /RedHat/RedHat/RPMS
je cd lepo zabrnel in CWD se je tudi cisto kulturno izvedel,
vendar "ls" ne vrne nicesar. :((

Za vsako pomoc bom seveda neizmerno hvalezen :).

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist