[ LUGOS ] LUGOS sestanki

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Dec 15 21:13:57 CET 1998

Lep pozdrav,

kot vidim je veliko debate o povecanju stevila Lugos sestankov e.t.c.
Ce se bodo stvari dogajale vsak teden, se bodo dogajale v Ljubljani in
tistim, ki se zaradi kakrsnegakoli razloga mudite tam, ne bo problem
obiskati srecanja.

Lepo Vas prosim, da upostevate tudi druge, ki smo oddaljeni od Ljubljane
in nam dovolite sodelovati na le-teh srecanjih. Meni osebno ni vseeno v
kaj se bo razvil Lugos in Linux v Sloveniji, zato bi zelo rad sodeloval.

Menim tudi, da se sestanki sklicejo le takrat, ko se nabere na kup vec
resnih stvari vrednih temeljitega pogovora, kajti drugace se lahko taksne
zadeve sprevrzejo v tedenski drink, katerega se oddaljeni ne moremo vsakic
udeleziti in spremljati doganjanj.

Hvala za razumevanje.

Rok Krulec aka Tantadruj

P.S.: Moja glasbena zelja: Nedelja popoldne (15h-18h)

--
TrashCan at Rok na fpp.edu - Web barn location is http://Rok.fpp.edu

Dodatne informacije o seznamu Starilist