[ LUGOS ] DD if=/??? Kopiranje diska

David Ipavec davidi na slo.net
Tor Dec 15 20:39:02 CET 1998

> Rad bi izvedel ce je mogoca naslednja stvar - linux imam instaliran na 240
> mb disku, od tega je 40mb swap - disk je swinjsko pocasen :(( Doma imam se 1
> disk - 850mb - hitrejsi od prvega. Diska bi rad zamenjal, ne da pa se mi se
> 1x instalirat cele distribucije. Zanima me ce se da vsebino diska z boot
> sectorjem kar prekopirat na drugi disk ? npr z ukazom dd if=/dev/hda1
> of=/dev/hdb1 ???????? ne vem kaj naj bi prislo za tem.

Z dd ne mores prekopirati razen mogoce ce sta diska enaka.

Tole gre tako:
1 prikjuci se ta drugi disk
2 na disku naredi particije native in swap (fdisk)
3 formatiraj particije ( mke2fs in mkswap )
4 zazeni linux z disketo
5 kopiraj  na nov disk (verjetno je dovolj opcija "cp -a "
  da se ohanijo atributi)
6 popravi fstab in lilo.conf
7 zazeni lilo

Pri 5. tocki ko kopiras moras poganjati linux z disket drugace
se ne kopira pravilno.
Ce uprabjas RH vstavi boot disketo in napisi rescue.

Ce hoces natancnejse podatke pa vprasaj.
--

*** E-mail: david.ipavec na kiss.uni-lj.si ***
*** WWW: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/ ***

Dodatne informacije o seznamu Starilist