[ LUGOS ] Telnet

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Avg 4 22:53:34 CEST 1998

On Tue, 4 Aug 1998, Davor Guttierrez wrote:

> Imam eno total lame vprasanje, toda nikakor mi ne uspe to resiti !
>
> Ko sem pred meseci imel na disku RH5.0 sem se lahko telnetal sam na
> svojo masino npr. telnet 127.0.0.1
> Sedaj imam Caldero in tega ne morem narediti. Napise mi network is
> unreachable !
man route

> Imam pa se en drug problem :
> v eggdropu1.3.18 imam narejenega bot-a toda DCC z botom mi ne dela javi
> mi isto napako kot zgoraj, kaj bi bilo to narobe kaj moram popraviti ?
man route

> Prosim ce mi odgovorite in da ne dobim odgovor v stilu preber si man
ups... no ja... preberi si Network administrators guide. Ce ti
man ni vsec bo to precej prijetnejse branje.

> Lep pozdrav
>
> P.S.: Kaj je z majcami, napisal sem da bi se dalo v firmi kjer delam to
> urediti za ceno pod 1000 SIT !
Jah, 20x10cm image je pisal v tvoji ponubi... To je nekako skromno,
Linux/LUGOS majice naj bi padale v oci, v stilu "uuu kje si to dubu kaj je
to, dej jest bi tut eno tako, al pa kr 3 zrihti", ne pa da babica
z njo brise prah. Vic propagande je v tem, vsaj kakor jest to razumem.

lp,

				Jure

P.S. Ker sem dobrega srca... David, tvoj problem je verjetno resljiv
tako:

route add -net 127.0.0.0 netmask 255.0.0.0 lo

Ali nekaj podobnega. Svetujem da vseeno cimprej preberes man strani.

Dodatne informacije o seznamu Starilist