[ LUGOS ] Telnet

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Tor Avg 4 21:25:24 CEST 1998

--------------CC6B5D60BD527F0DC0CE937A

Pozdravljeni !

Imam eno total lame vprasanje, toda nikakor mi ne uspe to resiti !

Ko sem pred meseci imel na disku RH5.0 sem se lahko telnetal sam na
svojo masino npr. telnet 127.0.0.1
Sedaj imam Caldero in tega ne morem narediti. Napise mi network is
unreachable !

Imam pa se en drug problem :
v eggdropu1.3.18 imam narejenega bot-a toda DCC z botom mi ne dela javi
mi isto napako kot zgoraj, kaj bi bilo to narobe kaj moram popraviti ?

Prosim ce mi odgovorite in da ne dobim odgovor v stilu preber si man

Lep pozdrav

P.S.: Kaj je z majcami, napisal sem da bi se dalo v firmi kjer delam to
urediti za ceno pod 1000 SIT !

   Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
                   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370

--------------CC6B5D60BD527F0DC0CE937A

<HTML>
Pozdravljeni !

<P>Imam eno total lame vprasanje, toda nikakor mi ne uspe to resiti !

<P>Ko sem pred meseci imel na disku RH5.0 sem se lahko telnetal sam na
svojo masino npr. telnet 127.0.0.1
<BR>Sedaj imam Caldero in tega ne morem narediti. Napise mi network is
unreachable !

<P>Imam pa se en drug problem :
<BR>v eggdropu1.3.18 imam narejenega bot-a toda DCC z botom mi ne dela
javi mi isto napako kot zgoraj, kaj bi bilo to narobe kaj moram popraviti
?

<P>Prosim ce mi odgovorite in da ne dobim odgovor v stilu preber si man

<P>Lep pozdrav

<P>P.S.: Kaj je z majcami, napisal sem da bi se dalo v firmi kjer delam
to urediti za ceno pod 1000 SIT !
<PRE>--&nbsp;
&nbsp;&nbsp; Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www2.arnes.si/~ssddgutt">http://www2.arnes.si/~ssddgutt</A>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp; Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <A HREF="http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/">http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/</A>

tel. home: 069 74 561
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; work: 069 788 370
&nbsp;</HTML>

--------------CC6B5D60BD527F0DC0CE937A--

Dodatne informacije o seznamu Starilist