[ LUGOS ] LinuX distribucija (Made in Slovenia)

Edi Suc edis na radiostudent.si
Tor Avg 4 15:21:14 CEST 1998

On Tue, 4 Aug 1998, Rok Krulec wrote:

> 	Zanima me, ce ste ze kaj zaceli ali je ostalo pri ideji ? Ce se
> nic ne delate, se mi vsi zainteresirani prosim javite na privat mail, da
> zacnemo migat. Ni treba da ste sami xperti, samo energije je treba dosti.
> 	Kot mali Janezek sem si zadevo zamislil takole:
> - stabilna zadeva, bare brez vsakih fancy programov ala X-si, igre
> - primarno namenjena za heavy load serverje, www, ftp, smtp
> - enostavna instalacija in upravljanje ter dobra dokumentacija
> - estetsko urejen filesystem, ne taksen kot pri Slackware.
> - po moznosti instalacija z Interneta, kakor tudi upgrade.

> [...]

Oj.

ce bi ze kaj takega poceli, bi bilo bolje, da se opremo na eno ze
obstojeco distribucijo ala RedHat ali Debian. Mislim, da je nesmisel vse
se enkrat od zacetka, ker obstojece distribucije vsebujejo ze precej
dobrih
zadev.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si