[ LUGOS ] LinuX distribucija (Made in Slovenia)

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Avg 4 14:36:29 CEST 1998

Lep pozdrav,

Nekdo, ki se podpise A. (mislim da Aky) je nekoc omenil, da bi blo dobro
imet eno stabilno/bare/xpert only LinuX distribucijo.
	Zanima me, ce ste ze kaj zaceli ali je ostalo pri ideji ? Ce se
nic ne delate, se mi vsi zainteresirani prosim javite na privat mail, da
zacnemo migat. Ni treba da ste sami xperti, samo energije je treba dosti.
	Kot mali Janezek sem si zadevo zamislil takole:
- stabilna zadeva, bare brez vsakih fancy programov ala X-si, igre
- primarno namenjena za heavy load serverje, www, ftp, smtp
- enostavna instalacija in upravljanje ter dobra dokumentacija
- estetsko urejen filesystem, ne taksen kot pri Slackware.
- po moznosti instalacija z Interneta, kakor tudi upgrade.

Zadevo bi uredili tako, da bi vsak skrbel za svoj paket programov,
spremljal njihov razvoj, patche, security liste in sproti popravljal in
dajal popravke na Internet. Najprej pa bi seveda poskrbeli za ustrezne
standarde oz. predpise, ki bi se jih drzali.

Rok Krulec aka Tantadruj

P.S.: Coderz and hackerz desperatly needed.

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist