[ LUGOS ] Enlightnment

Andraz Tori Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Pet Avg 21 19:45:41 CEST 1998

David Klasinc wrote:

> ???? PII300 Za en window manager?! Hm, a zna tudi na mail sam odgovarjat
> al kaj?  *FAINT*

ne wem.. ampak ce testiras ze enlightment pol probi se windowmaker, ki podpira
tud zlo fancy outlooke (over 100 themes) - www.windowmaker.org

>  Jaz imam P133/32MB/Pa ena ze kar stara graficna kartica pa mi tudi ni
> treba cakat na fvwm... *scratch*

odvisno kako definiras cakanje... ce definiras v MS stilu (dokler ti ne zrase
brada 9x okol mize je vse dovolj hitro) pol tud na 386 ne cakas...

Stvar je v tem da morjo bit akcije trenutne, brez zamikov, (desktop switch in
no-time) itd itd...
Zato je tud na zlo mocni masini izguba cajta (in mema) ce uporablas fancy
ozadja, vsak okn svojo texturo itd itd...

Cya!
Andraz Tori

I cannot conceive that anybody will require multiplications at the rate
of 40,000 or even 4,000 per hour ...
                -- F. H. Wales (1936)

Dodatne informacije o seznamu Starilist