[ LUGOS ] Enlightnment

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Avg 22 13:53:21 CEST 1998

On Sat, 22 Aug 1998, Rok Krulec wrote:

> Zadeva zgleda megastic, sploh ko jo prikrojis po svoje. Pri dovolj mocnem
> racunalniku dela normalno, npr.PII300/128MBRAM/Fejst graficna karta.

???? PII300 Za en window manager?! Hm, a zna tudi na mail sam odgovarjat
al kaj?  *FAINT*

> 	Vcasih rabi za kaksno operacijo kaksno stotinko vec, in prav zato
> ga ne uporabljam vec. fvwm-ja na zgoraj navedeni masini ni traba nikoli
> cakat.

 Jaz imam P133/32MB/Pa ena ze kar stara graficna kartica pa mi tudi ni
treba cakat na fvwm... *scratch*

David!
Windows 95 - Don't worry, wait a little bit more.

Dodatne informacije o seznamu Starilist