[ LUGOS ] CC over Internet

Iztok Umek iztok na snet.fri.uni-lj.si
Pon Avg 10 12:01:38 CEST 1998

On Mon, 10 Aug 1998, Rok Krulec wrote:

> pravi zadeve ne morem narocit oz. je zadeva free samo za tiste ki
> posedujejo EuroCard in, ki so dovolj malo razgledani, da njegovo stevilko
> posiljajo po internetu.

Ugh, to res vec ne spada na to listo, zato bo to moj edini komentar.

A zaupas pa natakarju, ko mu das svojo kartico?

Saj lahko prepise tvojo stevilko in jo prav tako uporabi za nakupe na
internetu.

Pa saj obstajajo varne povezave ipd... Sun ni ravno neka leva firma, ki bi
nekoga ogoljufala za tistih nekaj piskavih dolarjev.

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si       Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist