[ LUGOS ] Solaris 2.6

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Avg 10 11:54:46 CEST 1998

On Mon, 10 Aug 1998, Boris Benko wrote:

> Ah, no. Saj ne, da bi imel višek denarja, ampak... $10 pa res ni noben strošek. Sicer pa SCO tudi
> dajal SCO 5.0.4, pa so tudi kasirali neko malenkost za shipping & handling.
> Odreči se enemu obisku picerije s punco (ali ženo in otroki, če jih imaš) in boš ŠE PRIHRANIL
> (obisk bi te stal več kot $10)!
Ne gre za to da si jaz ne morem privosciti stroska 10$ ampak zato da je to
podla trgovska poteza, glede na to da sem LinuX dobil za 1$. Gre pa seveda
tudi za to, da nikomur ne bom preko neta zaupal svojega EC numberja, se
pravi zadeve ne morem narocit oz. je zadeva free samo za tiste ki
posedujejo EuroCard in, ki so dovolj malo razgledani, da njegovo stevilko
posiljajo po internetu.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist