[ LUGOS ] Majice

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Avg 27 15:45:23 CEST 1998

Howdy!

Do sedaj sem dobil 7 predlogov. Deadline za avtorje in ostale
predlagatelje, da mi posljejo URLje umotvorov, je ponedeljek, 31. avgust
1998, ob 12:00 CEST. Po privat posti!!!

Predvidoma istega dne ob recimo 15:00 se bo zacelo glasovanje. Nisem se se
odlocil, ali bo glasovanje po posti (e-mail) ali pa kar preko WWW. Osebno
se nagibam k glasovanju po e-mailu. V tem primeru je mogoca boljsa
kontrola nad tem, da bo upostevan le en glas z enega e-maila
(ponarejanje reply in from vrstic je sicer lahko, se lazje pa je
vtipkati napacen podatek).

Kaksno je vase menenje o tem?

Tudi sicer bi bilo treba dolociti pravila. Jaz predlagam takole: vsak
lahko glasuje za vsak predlog le enkrat, lahko pa glasuje za vec predlogov
(lahko tudi za vse :-).

Pa se enkrat URL:

  http://www.rzs-hm.si/people/Metod.Kozelj/T-shirt/

Peace!