[ LUGOS ] majice & unknown :)

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Avg 27 15:08:58 CEST 1998

Aufbix!

On Thu, 27 Aug 1998, Bostjan Brolih wrote:

> LANA TI SI PRFUKNENA NA KVADRAT.....
> BOŠTJAN BROLIH+

Arnesovci, ta je bil z vaše tel. linije... Sicer pa se mi zdi,
da je mulo zrel za odstrel, kaj? :) No, vsaj njegov account...

Sicer pa hvala za odgovor kaj pomeni "paranoid". Saj to sem približno
vedel, ampak še vedno ne vem kaj je "unknown". Glede na moje loge
je izgledalo, kot da bi nekdo delal "port scanning", ampak ni mi pa
jasno, kje je njegov IP naslov. Oziroma če ga res ni, kaj bi potem
hacker imel od vsega skupaj.

Lep dan vsem skupaj!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si