[ LUGOS ] mp3 player za terminal mode

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Avg 11 17:43:35 CEST 1998

On Tue, 11 Aug 1998, [iso-8859-2] Boštjan Müller wrote:

> Q1:Linux newbie bi rabu en mp3 player za terminal mode - ker ne znam
> instalirat - kompajlat ... cesarkoli v x - ih bi prosil za cimpodrobnejsa
> navodila za instalacijo - ce pa se komu da pa mi lahko razlozi tudi kako bi
> lahko instaliru kak player v x - ih
mpg123 je baje najboljsi vsaj kar se tice porabe CPUja...
najdes ga na sunsite v apps/sound/players

> Q2: Kako bi lahko zamenjal kernel meni zacne javljati napake ze ko pridem
> pri "make compile" do zvocne kartice - karkoli naredim samo da javim da
> kartico sploh imam mi kompajlanje konca in javi napake ! Nimam pojma kaj nej
> nardim - ce ta del izpustim mi tu ne javi napak javi pa jih ko naredim "make
> dep".
Hmm... Kolikor jaz vem, ko poberes kernel najprej odpakiras tar.gz/bz2,
potem pa naredis make config ali pa make menuconfig ce imas curses
knjiznice, potem pa lahko naredis make dep ; make clean ; make zImage ;
make modules ; make modules_install

Po zelji pa se kaj... Tako delam jaz, uporabljam pa packarijo iz slackware
in ostalih distribucij. Kernel naj bi se pri vseh kompajlal enako.

Pa se to... v kernel source tree je zapakiran tudi en README ki precej
dobro pojasnjuje vse v zvezi s kompajlanjem kernela in instaliranjem
le-tega nekam kjer se lahko zboota.

> Uporabljam DosLinux.
> Vnaprej se vam zahvaljujem za pomoc.
> B.M.