[ LUGOS ] mp3 player za terminal mode

Boštjan Müller neonatus na bigfoot.com
Tor Avg 11 15:50:22 CEST 1998

Q1:Linux newbie bi rabu en mp3 player za terminal mode - ker ne znam
instalirat - kompajlat ... cesarkoli v x - ih bi prosil za cimpodrobnejsa
navodila za instalacijo - ce pa se komu da pa mi lahko razlozi tudi kako bi
lahko instaliru kak player v x - ih
Q2: Kako bi lahko zamenjal kernel meni zacne javljati napake ze ko pridem
pri "make compile" do zvocne kartice - karkoli naredim samo da javim da
kartico sploh imam mi kompajlanje konca in javi napake ! Nimam pojma kaj nej
nardim - ce ta del izpustim mi tu ne javi napak javi pa jih ko naredim "make
dep".
Uporabljam DosLinux.
Vnaprej se vam zahvaljujem za pomoc.
B.M.