[ LUGOS ] [Fwd: alpha]

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Tor Avg 11 15:56:21 CEST 1998

> Da sploh ne govorimo o tem da je cenik zaklenjen v proprietary format neke
> firme, ki z DEC sploh nima veze in bi mi morali placati na tisoce tolarjev
> da bi se dokopali do podatkov skritih v teh dveh fajlih, sicer bi pa
> krsili zakon. O telefonskih racunih v zvezi z internetom pa sploh ne bi
> zgubljal besed, to bi moral biti zastonj medij.
>
> In ja, to spada na lugos listo, ker to, da imas cenik za racunalnike, ki
> so potencialni kandidati za poganjat linux v wordu, je pa visek ignorance.

Hi!

Kot prvo se moram opraviciti. Nisem gledal, da je bila datoteka tako
dolga. Ce bi videl, bi jo poslal v txt obliki.

Drugo. Moj namen je bil samo seznaniti ljudi na tej listi s posebno
ponudbo in nic drugega.

Torej, se oproscam vsem uzaljenim.

lp,
MIlan

--
    |  MILAN GABOR                                      |
   |   |             are condemned to reinvent it,

Dodatne informacije o seznamu Starilist