[ LUGOS ] [Fwd: alpha]

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Tor Avg 11 15:35:22 CEST 1998

On Tue, 11 Aug 1998, Iztok Heric wrote:

> 286 KB attachment !?
> Zdaj sem dobil ze tocno cetrto kopijo tega hudicevega cenika.
> Zaboga, naj zdaj na listo se fwd-jam moj telefonski racun ??

Da sploh ne govorimo o tem da je cenik zaklenjen v proprietary format neke
firme, ki z DEC sploh nima veze in bi mi morali placati na tisoce tolarjev
da bi se dokopali do podatkov skritih v teh dveh fajlih, sicer bi pa
krsili zakon. O telefonskih racunih v zvezi z internetom pa sploh ne bi
zgubljal besed, to bi moral biti zastonj medij.

In ja, to spada na lugos listo, ker to, da imas cenik za racunalnike, ki
so potencialni kandidati za poganjat linux v wordu, je pa visek ignorance.

lp,

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist