[ LUGOS ] ip transparent proxy + squid

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Avg 19 11:11:09 CEST 1998

Zdravo!

Lokalno mrezo imamo prikljuceno na inet preko linux masine, ki dela
IP maskarado. Na to masino sem instaliral squid-cache (http proxy/cache),
nato pa sem uporabil "IP transprent proxy" varianto (kernel->networking
options), tako da vse zahteve iz lokalne mreze, ki so namenjene na tcp
port 80 katerekoli masine na internetu, preusmerim na cache.
Ne ljubi se mi namrec vsakemu PCu posebej nastavljati proxy-ja.

Načeloma naj bi delalo, problem pa je v tem, da browserji mislijo,
da so priklopljeni direktno na server, in recejo npr. "GET / HTTP/1.0",
ne povejo pa celega URL-ja. squid  tako seveda ne ve, kaj bi radi od
njega :(

Zanima me torej, ce pozna kdo kako resitev?

LP!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si