[ LUGOS ] Vec sistemov

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Pet Avg 7 23:15:08 CEST 1998

On Fri, 7 Aug 1998, Iztok Heric wrote:

> Meni cisto lepo gre skupaj z NT-ji.
> Uporabljam OS loader od NT-jev, ki lepo sodeluje z LILO-tom.
> Naredis lilo MBR kot file (recimo bootsect.lnx) in ga das
> na prvo FAT ali NTFS particijo (C:\), nato pa dodas v file
> c:\boot.ini v sekcijo [Operating Systems] na konec vrstico:
> C:\bootsect.lnx="Moj Linux..."
>
> Ob bootu se zazene OS Loader, nato izberes v meniju "Moj lunux..."
> (ali pa nastavis, da je kot default opcija) in dalje se zazene LILO.
No, saj to sem mislil, ko sem rekel da se znajo sami :)
Jaz sem to nekje videl, nimam pa NT (shto che mi), saj imam linux :)

lp,

					Jure

P.S. Jaz sem tudi za tisto gandhi majico, samo se kaksen vpadljiv
arctic landscape image bi moral biti, da bo majica lepa za videt :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist