[ LUGOS ] Vec sistemov

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Pet Avg 7 22:59:38 CEST 1998

Hi!

Meni cisto lepo gre skupaj z NT-ji.
Uporabljam OS loader od NT-jev, ki lepo sodeluje z LILO-tom.
Naredis lilo MBR kot file (recimo bootsect.lnx) in ga das
na prvo FAT ali NTFS particijo (C:\), nato pa dodas v file
c:\boot.ini v sekcijo [Operating Systems] na konec vrstico:
C:\bootsect.lnx="Moj Linux..."

Ob bootu se zazene OS Loader, nato izberes v meniju "Moj lunux..."
(ali pa nastavis, da je kot default opcija) in dalje se zazene LILO.

Iztok Heric <Iztok na creativ.si>
ICQ: Heavy - 11968090

Hiroshima '45   Chernobyl '86   Windows '95

Dodatne informacije o seznamu Starilist