[ LUGOS ] Vec sistemov

Jure Koren idiot na gimp.ml.org
Čet Avg 6 21:57:08 CEST 1998

On Thu, 6 Aug 1998, Gasper Furman wrote:

> LiLo je kar vredu, samo pazit moras na zapise v MBR. Ce imas ze kaj noter,
> to lilo unici. Recimo, da imas v MBRju en zapis, ki pove tvojemu racunali,
> da imas vecji disk, kot ga je pripravljen sistem prepoznati, potem so
> tezave, drugace pa je OK. Sistemsko pa nebi bilo greh narest ;)
No, to ni cisto res, MBT se spravi v en file v /boot direktoriju...

Lilo je cisto sposoben bootat os/2 in dos/windows sistem, pa seveda
linux... Mislim da NTjev ne zna, ampak oni se pa znajo baje sami.

Kako lilo prepricas da to naredi pise v dokumentaciji, ki pride
zraven (pri meni npr. je v /usr/doc/lilo), je pa frontend liloconfig
precej self explanatory, se pravi je kar precej jasno kako z njim
delas in kaj se dogaja...

lp,

					 Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist