[ LUGOS ] Vec sistemov

Gasper Furman merjasec na si.scout.net
Čet Avg 6 16:26:34 CEST 1998

On Thu, 6 Aug 1998, Andrej Trobentar wrote:

> Rad bi si instaliral vec sistemov na moj racunalnik...Zanima me kako je
> potem s bootanje iz LILOTA...ali podpira vec sistemov?Kako naj potem
> spremenim /etc/lilo.conf da bom lahko uporabljal katerokoli sistem?

LiLo je kar vredu, samo pazit moras na zapise v MBR. Ce imas ze kaj noter,
to lilo unici. Recimo, da imas v MBRju en zapis, ki pove tvojemu racunali,
da imas vecji disk, kot ga je pripravljen sistem prepoznati, potem so
tezave, drugace pa je OK. Sistemsko pa nebi bilo greh narest ;)

> prosim za pomoc...ze vnaprej hvala!
>
> LeP PoZdRaV!
>
> Andrej(Star69).

bp, Gasper
--
A lack of leadership is no substitute for inaction.

Dodatne informacije o seznamu Starilist