[ LUGOS ] Bi kdo vedel...

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Čet Avg 13 14:03:29 CEST 1998

Boris Benko wrote:

> Nekje ti je izpisalo, da je nekaj narobe z IRQji. Ali je maticna plosca
> defektna ali pa nimas v redu nastavljene IRQje. Kartico IN maticno plosco
> nastavi na nonPnP.Po moje je tu potrebno iskati vir problemov.

Ce imas plosco nastavljeno na non pnp je lahko problem v tem da winsi nekaj
stelajo pnp na 3c9xx in lahko se ti dogaja da winsi kartico nastavijo na nek irq
potem ko pa bootas v linux ti sporoca da je vec naprav na tem irq. Sej ves irq
share pod winsih vse uredu samo nic ne dela.

Probaj lsdev ter podobne ukaze da vidis kateri resourci so uporabljeni v linuxu
ter jih primerjaj z unimi ki so v winsih. Ce sem prav razumel ti kartica vcasihh
tudi dela. poglej kateri resourci so pa tedaj uporabljeni.

Kaj ti pa diagnostika sporoca pod winsih. "Saj instaliras driverje z tistih 2
disket za 3c905 tx / xl?"

Son: "Mom, but I don't like grandma!"
Mother: "Shut up and eat!!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist