[ LUGOS ] Bi kdo vedel...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Avg 13 08:39:13 CEST 1998

Bostjan Strumbelj wrote:

> Hoj!
>
> Kaksen mesec dni imam probleme z mrezno kartico. Prva, ki sem jo imel je
> bila 3C905-TX. Vse je delovalo OK, dokler se ob bootanju ni zacelo
> ispisovati "invalid EEPROM size". Kartico sem reklamiral in dobil model
> 905B-TX. Tudi ta je delovala OK, potem pa lepega dne odpovedala poslusnost
> in v konzoli se je ispisalo sledece:

Nekje ti je izpisalo, da je nekaj narobe z IRQji. Ali je maticna plosca
defektna ali pa nimas v redu nastavljene IRQje. Kartico IN maticno plosco
nastavi na nonPnP.Po moje je tu potrebno iskati vir problemov.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676