[ LUGOS ] majice

Iztok Umek iztok na ieee.si
Tor Avg 18 13:38:07 CEST 1998

On Tue, 18 Aug 1998, Lana Milinkovic wrote:

> Majceno pojasnilo za tiste, ki vam to kar sem naredila ni vsec (bil je
> mail ki je celo rekel da je to kar sem naredila sociala)

"Nuclear lounch detected..." ;)

> [...]
> 3.To je bil moj PRVI predlog.
> 4.Ce vam ni vsec, se ne odlociti za to. Jaz sem pac naredila to kar je
> meni vsec.
> 5.Dajte kake kontruktivne predloge. Ce imate vizijo ali naredite sami
> (GIMP je enostaven za uporabo) ali povejte kaj bi radi in bom naredila
> jaz. Prosila bi pa da ne pljuvate po necem kar je nekdo naredil. Ce znate
> bolje prosim, izvolite.
>
> Meni osebno je prav tako vsec linuxov #1. Imela sem pa obcutek da smo se
> pogovaralji o slovenskem lugosu in majici. Maybe I was wrong.

Vrsta konstruktivnih pripomb. Jaz sem zelo netalentiran za take zadeve,
zato ne bom dal nobenega predloga. Upam, da bi nekje postavili stran, kjer
bi bili zbrani vsi predlogi, pa potem glasujemo?

LP,
	Iztok

InterNet: iztok na ieee.si       Sun Certified System Administrator (SCSA)
Snail Mail: Iztok Umek, Pod vinogradi 39, SI-8351 Straza, Slovenia

Dodatne informacije o seznamu Starilist