[ LUGOS ] majice

Lana Milinkovic lana na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Avg 18 12:26:28 CEST 1998

On Tue, 18 Aug 1998, Joze Kovacic wrote:

>  Mogoce, kar se Linuxa tice #1 na kibli/grega, pa njegov #6 ali #16, ker
> gre pa v glavnem za LUGOS, imho vodi lanin predlog..

Majceno pojasnilo za tiste, ki vam to kar sem naredila ni vsec (bil je
mail ki je celo rekel da je to kar sem naredila sociala)

1.Ne maram kompliciranih in kicastih stvari. Vsec so mi enostavne linije
in oblike.
2.Ne maram znakov, ki gradijo immage linuxa na pljuvanju windowsov.
3.To je bil moj PRVI predlog.
4.Ce vam ni vsec, se ne odlociti za to. Jaz sem pac naredila to kar je
meni vsec.
5.Dajte kake kontruktivne predloge. Ce imate vizijo ali naredite sami
(GIMP je enostaven za uporabo) ali povejte kaj bi radi in bom naredila
jaz. Prosila bi pa da ne pljuvate po necem kar je nekdo naredil. Ce znate
bolje prosim, izvolite.

Meni osebno je prav tako vsec linuxov #1. Imela sem pa obcutek da smo se
pogovaralji o slovenskem lugosu in majici. Maybe I was wrong.

Pozdravcek,

Lana

Dodatne informacije o seznamu Starilist