[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Tomi Malensek tomi na insert.si
Sre Apr 8 02:38:01 CEST 1998

Andrej Presern wrote:
> #define HUMOR
>
> Sicer pa, kdo pa si sploh ti, da ne ves niti, na kaksni mailing listi
> si? In predvsem, zakaj nisi prebral navodil in prebrskal arhiva na
> LUGOSovi domaci strani, predno si zacel sprasevati taksne neumnosti??
> Bad user, bad! <spank spank>
> --
> Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Sem prebral navodila, brez skrbi in se tudi pravilno odjavil (btw: to sem storil ze
vceraj dopoldne, pa se danes dobivam te maile, ccc) in samo se cakam da me Jaka ali
kdor je ze owner rocno pobrise ven. Se pa opravicujem vsakomur, ki ga je moje zadnje
pismo kakorkoli prizadelo. Mejte se se naprej.
--
Lep pozdrav, Tomi

|Malensek Tomi             | Tel:   0609 612-117                 |
|Trska gora 58a            | WWW:   http://www.insert.si/~tomi   |
|8000 Novo mesto, Slovenia | Mail:  mailto:tomi na insert.si        |

Dodatne informacije o seznamu Starilist