[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Tor Apr 7 21:23:49 CEST 1998

Tomi Malensek wrote:

> Halo!

> Pa kaj je zdaj to? Literarni klub ali racunalniska mailing lista? Ce bo slo tako naprej, hocem da me
> snamete dol, ker ocitno ni vec pametnih tem.

#define HUMOR

To je pogovor o sodelovanju Linux uporabnikov Slovenije in Jugoslavije
in se odvija na racunalniski mailing listi.

Za literarni klub bi moral pri prejsnjem semaforju zaviti LEVO, naprej
ne bo slo, ker se ti je ravnokar strgala zajla, z obesalnika se pa kar
sam snami, ce tema v omari ni vec pametna:)

Sicer pa, kdo pa si sploh ti, da ne ves niti, na kaksni mailing listi
si? In predvsem, zakaj nisi prebral navodil in prebrskal arhiva na
LUGOSovi domaci strani, predno si zacel sprasevati taksne neumnosti??
Bad user, bad! <spank spank>

#undef HUMOR

Andrej

PS-e sem pa raje zbrisal:)

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist