[ LUGOS ] bill :)

Edi Suc edis na radiostudent.si
Čet Apr 23 18:13:40 CEST 1998

On Wed, 22 Apr 1998, Damjan Cvetko wrote:

>   Ne sam je vseeno... Bill Gates ni zastojn naredil oz. dopustil kaj
>   takega... njemu se vsaka napaka nekak izplaca.... naprimer Wintendo
>   No saj... v vsakem primeru je poskrbel za medisjko pozornost... se vecjo
>   kot jo je bil delezen ze prej.... :))) Naucite se kaj iz tega folx..
>   Bol v kurcu sistem naredis, bol supesn bos !!!!
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tako razmisljanje je tudi ena zalostna posledica razsirjenosti
Microsoftovih izdelkov. Sicer si se ti morda hecal, ampak slisal sem ze
kar nekaj ljudi, ki je precej resno mislilo, ko je izjavljalo podobno
izjavo.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si