[ LUGOS ] bill :)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Čet Apr 23 17:15:48 CEST 1998

On Thu, 23 Apr 1998, MAto wrote:

> [...]

khm.. ne bit vrazeverni... :) stebri m$ja so po moje trije: da je zapolnil
neznansko potrebo pisarniskih uporabnikov po tem, da bi vsaj priblizno
znali uproabljati racunalnike, da ima genialno kombinirano vodstveno ekipo
gates/ballmer in da se zaveda in dobro izkorisca svojo na pomembnem
podrocju monopolno pozicijo. cim bo kaj od tega zginilo, bo dobil po
glavi. kdaj bo izginilo? teoreticno v primeru, da se spremeni vodstvo,
prakticno pa takrat, ko se spravlja osvajat podrocja, kjer nima naravnih
prednosti, a la serverji.

Dodatne informacije o seznamu Starilist