[ LUGOS ] tihi pc

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Apr 15 10:42:26 CEST 1998

Sicer je malo off-topic, pa vendar bi tudi jaz kaj vprasal ;)

On Tue, 14 Apr 1998 22:55:23 +0200, Jernej Horvat wrote:

>Svoj cas sem vgrajeval taksne stvari na Pent-166 in je delalo "cool". :>
>Rebrca so pa res gromozanska, ampak delujejo.

Kje bi se pa dalo dobiti kaksna "Gromozanska rebrca" ? Nekaj takega bi tudi jaz rabil.
Imam namrec K6-166 in mi dela "just fine" na 210Mhz samo ker je treba mal vec "juica"
(aka napetost) notr spustit rabim vecji cooler da mi ne gre zadeva prek 80C.
Problem je predvsem v tem ker so rebra pritrjena na sponko in vecji cooler bi sponko prekril,
torej bi zadeva morala pravzaprav biti narejena v H.

best regards,
Rok Papez,
Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist