[ LUGOS ] tihi pc

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Sre Apr 15 11:00:59 CEST 1998

> Kar se tice napajalnika: dobi se napajlnike, katerih hitrost vrtenja
> ventilatorjev se spreminja v odvisnosti od temperature v napajalniku.
> Dokler je temperatura nizka, je zelo tih. Temperatura se dvigne navadno le
> ob zelo veliki aktivnosti diskov in CPU-ja.

Pa se jaz kaj pametnega povem...

Problem je v tem, da ventilatorji niso kaj veliko glasni.. Glavni
noisemaker je disk. Brezveze je nabavljat ultratihe diske, saj ti bojo
itak sli na zivce, ce bos zivel v istem prostoru z njimi. Jaz sem ta
problem resil z eno homemade skatlo za cevlje, oblozeno s vsemi zivimo
absorbcijskimi svinjarijami, ki sem jih nasel po hisi.. Na koncu sen not
se zmontiral ventilator za 486 cpu, kateremu sem dal malo manj
napetosti; toliko da luft cirkulira. Moras edino paziti, da mu ne das
premalo, ker bo potegnil vecji tok in adijo navoj na motorcku.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist