[ LUGOS ] Public relations... (nanasa se na pozdrave iz YU linux grupe)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Apr 6 22:33:10 CEST 1998

On Mon, 6 Apr 1998, Ljubo Brglez wrote:

> To bi bilo vredu, ce bi bila pravila mail liste drugaca, saj se bo
> marsikdo hotel, da se tukaj govori samo slovensko. Jaz osebno sem za,

 Hm, nekaj podobnega je ze prej Darko povedal, ni mi jasno, zakaj je taka
panika ratala? V bistvu... Heh, nisem zasledil nikjer, da bi Jaka omenil,
da bi tole listo nardili v vecjezicno... Sem kaj spregledal?

 Ce se ne motim je Jaka predlagal, da bi naredili neko skupino, ki bi
poskrbela za stike z javnostjo, naj bojo to mediji ali pa druge LU skupine
po svetu.

 IMO, je bilo sporocilo napisano bolj tko 'in general', kot pa da je
letelo na konkreten primer. Ceprav, bi bilo meni prav sodelovati z
Jugoslovani (ceprav imajo probleme s sirom), oz z bilo kom...

David!
Signature file missing!

This program has performed an illegal operation and it will be terminated.