[ LUGOS ] Public relations... (nanasa se na pozdrave iz YU linux grupe)

Ljubo Brglez ljubo.brglez na siol.net
Pon Apr 6 21:31:46 CEST 1998

Pozdrav, Jaka

> Tile Jugoslovani so prav prijazno pristopili k mailu in mislim da bi bilo
> prav vsaj tako prijazno nazaj odgovoriti, morda pa res tudi sodelovati -
> saj imamo konec koncev nekatere iste probleme, kot so krilati znaki ipd
> ipd...
>
> No, predlog bi bil, da ustanovimo nek PUBLIC RELATIONS tim, ki bi
> debatiral o tem, in odgovarjal na zadeve, poleg tega pa tudi organiziral
> razna sodelovanja, povezavo z drugimi podobnimi organizacijami in konec
> koncev tudi sem ter tja kaj sporocil medijem...

To bi bilo vredu, ce bi bila pravila mail liste drugaca, saj se bo
marsikdo hotel, da se tukaj govori samo slovensko. Jaz osebno sem za,
saj se strinjam s tem, da vec glav, vec ve. Oni so se potrudili in so
zainteresirani sodelovati, zakaj ne? Edino to me zanima zakaj njihova
stran ne dela(http://www.linux.org.yu/).

LP!

Dodatne informacije o seznamu Starilist