[ LUGOS ] bill SPAM!

Bostjan Tursic Bostjan.Tursic na kiss.uni-lj.si
Pet Apr 24 14:23:04 CEST 1998

BlaY0 wrote:

> Yo!

> Har har har. Da ti winblood instaliras je treba masino vsaj ene 5 do 10x
> rebootat preden ti zacne delovati vsa strojna oprema, govorim o standardni
> strojni opremi, kje je se kak scanner, tablet board al pa se kaj bolj
> eksoticnega (evo David, nastej se kaj:)

Milsm da windowse zna dost vec userjev instalirat kot linux, in da tud
nobenga znanja ne rabs za tist INSTALIRAT.
Sploh je pa neumno odrihat cez windowse in govort kako sux, in sploh in oh.
Raj naredte kej v smeri promocije LINUXa, da bo folk sploh vedu da to
obstaja.
Ce reces win. userju da win sux, a misls da bo potem sel iskat druge sisteme?
Ce mu pa pokazes kej (npr. linux) se bo pa mogoce kdaj se premislu..

Torej naredte(mo) kej v tej smeri, in dost debatiranja o tem kako se win
sesujejo vsako uro in kako jih je treba reinstalirat vsak mesec. (ker tud ni
cist tko)

Pa ni treba replyjat na tale mesidz!

cio,
BoSTjan