[ LUGOS ] bill :)

BlaY0 blayo na Lightning.vx.ml.org
Čet Apr 23 23:50:03 CEST 1998

Yo!

On Thu, 23 Apr 1998, Damjan Cvetko wrote:

>  Heheh... sam NIHCE mi nebo dopovedal da gre LINUX lazje instalnit kot
>  winse... instalacija pr wintendu je pa res eze !!!

Har har har. Da ti winblood instaliras je treba masino vsaj ene 5 do 10x
rebootat preden ti zacne delovati vsa strojna oprema, govorim o standardni
strojni opremi, kje je se kak scanner, tablet board al pa se kaj bolj
eksoticnega (evo David, nastej se kaj:)

Za instalaciji Linuxa pa rabis boot disketo, CD, en boot in zadeva je
resena 'out of da box' (zate David pa 'into da box':). Nato rebootas
mashino in imas mer par let :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist