[ LUGOS ] linijska prenapetostna zascita

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Apr 18 12:37:47 CEST 1998

Jernej Horvat wrote:

> Jaz sem kupil enih par na Betnavski v MB pri LE-Teh. Stanejo tam okrog 4k
> SIT in imajo prenapetostno zascito za elektriko in telefon, ter zascito
> pred napetostnimi sunki/nihanji - nek "kao" filter.

Varovalka, ki se uporablja za varovanje PCMov je plasticna, sive barve,
1,5cm krat recimo 10cm.
Na njej pise ZM 64 22 00 Kogoj in ima ozemljitev, IN in OUT kontakt. Ne rabi
nobenega
napajanja, le ozemljitev. Kje se da kupiti, ne vem. Rabite se krone letvico.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676