[ LUGOS ] tihi pc

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Apr 15 00:19:06 CEST 1998

Jaka Mele wrote:

> [...]
>
> Se eno idejo/vprasanje imam... Doma bi rad imel eno masino 24h na dan
> prizgano... Lahko bi bila tudi ena starejsa 486, ker se ne bo pocelo nic
> pomembnega (sprejem faxov, tajnica + malenkosti)... Ker pa imam majhno
> stanovanje in dnevno sobo delim s spalnico bi rad masino cimbolj utisal.
>
> Idealno bi bilo, ce bi se dalo kako zadevo (varno) delujoce narediti tako,
> da napajalnik ne bi potreboval ventilatorja, prav tako pa ga ne bi bilo na
> CPUju (morda le hladilna rebrca)... Skratka... Cilj je nic premikajocih
> delov. ohisje+motherboard+cpu+ram+hdd, konec. nic fdd, cd ipd..

Sicer se v elektroniko ne razumem tako zelo (sem ze vse pozabil), ampak
kolega je montiral nek termo upor na dovod elektrike k ventilatorjem.

Zadeva je delovala tako, da ko je bil upor mrzel, je imel veliko upornost,
ko pa se je segrel, pa se mu je upornost zmanjsala. Posledica tega je
bila, da ko je bil racunalnik mrzel, se ventilatorji sploh niso vrteli, ko se je
pa
malo segreli, so se pa vrteli tako cisto malo... Tako ful se pa niso nikoli
zavrteli... Namrec, kolega je izhajal iz tega, da povprecni PC sploh ne rabi
ventilatorjev, ce ravno nima nekih hudih procesorjev in diskov... In res jih
ne...

Ehmmm... Gor pa je laufal... Oh my god... windowse...

Kje se da tak upor dobiti bos pa moral koga drugega vprasati...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676