[ LUGOS ] tihi pc

Marko Cuk marko.cuk na guest.arnes.si
Tor Apr 14 21:30:40 CEST 1998

Jaka Mele wrote:

> Zivjo
>
> Se eno idejo/vprasanje imam... Doma bi rad imel eno masino 24h na dan
> prizgano... Lahko bi bila tudi ena starejsa 486, ker se ne bo pocelo
> nic
> pomembnega (sprejem faxov, tajnica + malenkosti)... Ker pa imam majhno
>
> stanovanje in dnevno sobo delim s spalnico bi rad masino cimbolj
> utisal.
>
> Idealno bi bilo, ce bi se dalo kako zadevo (varno) delujoce narediti
> tako,
> da napajalnik ne bi potreboval ventilatorja, prav tako pa ga ne bi
> [...]

Ja, tkole je...glede na to , da bos laufal 486, cooler na cpuju nima
tako velikega pomena. Le malo vecji naj bo.
Kar se tice ventilatorja na napajalniku, ga z lahkoto utisas tudi !!!! s
potenciometrom ! Upor bi bil bolj zazeljen,  a jaz sem preracunal in
tudi sprobal v praksi, da potenciometer dela cisto ok in se ne skuri. Pa
se hitrost si lahko nastavis, poleti malo hitreje, ali pocasneje,
odvisno kakor se ti zazdi, ali pa ce se ti masina slucajno sesuva.

Pusti pred diski tiste plastike odprte, da se bodo malce hladili. Sicer
pa, Jacko, ti si cuveni programer, pa si napisi scripto, pa si cez
paralel port odpiraj uporcke za hitrost ventilatorjev. To bi bila fancy
resitev !! Pa se izi na narest je.
Ok, ce nisi tko kot Freddy na Asterju, ki pravi , da ga vse, ki je cez
1,5V ubije in serial konektorja sploh ne pristeka na masino!

Aja, pa hdparms -S al kako je ze...za ustavljat diske..

Toliko.

Marko Cuk

p.s. Ce ti lahko kako pomagam s kakim kosom hardwareja, mi maili.

Dodatne informacije o seznamu Starilist