[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

Jernej Adamic jernej.adamic na kiss.uni-lj.si
Tor Apr 7 18:33:39 CEST 1998

Dajte se ljudje rahlo ohladiti (skulirat :)). Ce zelite cisto slovensko listo
nabavite onega Poljsaka ter Toporisica za vzdrzevalca, da bosta pocistila vsak
na svoj nacin. Zaradi mene lahko sem pisejo marsovci ali pa zenske *cinizem,
ce kdo ne razume* , ce imajo kaj pametnega za sporociti ali pripomniti..
Zdej grem pa nazaj Zagorja pa Dylan Doga brat pa Rambo Amadeusa poslusat (tud
jest nisem mev srbohrvascine v soli).

Rezno: zdi se mi da je clovek hotel le vspostaviti kontakt ne pa tega da bo
sedaj 11 milijonov ljudi pisalo na to listo. (haha pol bi imel vecjo listo ko
M$)

Pozdrav

vcard.vcf

Dodatne informacije o seznamu Starilist