[ LUGOS ] Pozdrav iz Jugoslavije (fwd)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Apr 7 10:03:30 CEST 1998

On Tue, 7 Apr 1998, Danilo Godec wrote:

> Zdi se mi namrec nesmiselno tako strogo zapirati in omejevati listo samo
> na slovenscino... Jaz bi bil prav zadovoljen, ce bi na to listo kdaj pa
> kdaj pokukal in kaksno pametno napisal kak Alan Cox ali Linus, pa cetudi
> bi to bilo v anglescini. Se pa definitivno strinjam, da naj bo jezik

znacilna slovenska navada je, da se stvari ne prepustijo naravnemu toku,
da bi ljudje denimo govorili in pisali, kakor jim pase, in potem to
prilagajali glede na uspesnost komunikacije, temvec je treba vsako stvar
tocno predpisati, nadzirati in regulirati. to pa zato, ker je slovenija
"majhna", "ogrozena", "ima nesrecno zgodovino", blablabla... saj ves.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      http://www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist