[ LUGOS ] linijska prenapetostna zascita

Marko Cuk marko.cuk na guest.arnes.si
Sob Apr 18 11:28:02 CEST 1998

>   Hmm...
> Jaz sem v stacuni kupu proti napetosno zascito (neki takega), zdej ne
> vem kako
> je ta stvar sigurna, sam boljs imet neki kot pa nic... No stvar zgleda
> tako da
> se vklopi v vticnico, na njo pa se potem priklopi npr. racunalnik.
> Podobno je
> tudi z tel. linijo, ki se priklopi na isti nacin (imam kombinirano za
> 220V
> strom in tulifon)..... Poglej mal po trgovinah..... Upam, da sem ti
> kaj
> [...]

   LE-TEHNIKA v WTCju prodaja zascite. Noso bogvedi kaj....so pa le.

Naceloma se pa da USRoboticsa, skurjenega od strele prav lepo popraviti.
Ce ima kdo kaj takega naj se obrne name.

Prenapetostna zascita deluje kot varovalka,ki ima notri plin. Ko pride
visoka napetost, le-ta prebije na maso.
Tocnega opisa ne bom dajal, le toliko za predstavitev. Kakrsnekoli
"elektronske" zascite pozabite, ker niso ziher.
Takovrstne varovalke se uporabljajo v Telekomovih centralah, PCMjih ( ja
!! GROZA ), najetih linijah, telefax linijah, ipd...
Ce imate sreco, imate morda v vasi telefonski omarici letvico ( na
katero so prikljuceni dratki , ti pa so med drugim vasa parica-linija ),
ki ima ze vgrajene varovalke. V tem primeru ne potrebujete zascite.

AHA ! Da ne pozabim. Prava zascita s plinsko varovalko potrebuje popolno
ozemljitev !!! To pa zna biti problem.
Radiator je ok, ni pa nujno da je dobro ozemljen !

Dost mate mojega nakladanja.

Lep pozdrav, Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist