[ LUGOS ] tihi pc

Jurij Rakun jurij.rakun na guest.arnes.si
Sob Apr 18 03:32:59 CEST 1998

Alex Mihicinac wrote:

> heya,
>
> ...ne ravno linux related vprasanje.. pa vseeno, ko ze ravno beseda o tem.
> tudi sam sem prakticiral tak 24h/7d computer za tajnico ipd... vse
> lepo in prav dokler mi ni nekega dne strela skurla modema... zanima me,
> kaksno zascito tu uporabljate... je sploh kaksna "ziher" varjanta?
> ..zanima me zascita preko stroma kakor tudi zascita tel.linije.
>
> thnx in advance,
>
> alx
>
> p.s. da nebi ponepotrebnem spamal Linux liste :) vsi replayi dobrodosli
> tut na privat emailu.

  Hmm...
Jaz sem v stacuni kupu proti napetosno zascito (neki takega), zdej ne vem kako
je ta stvar sigurna, sam boljs imet neki kot pa nic... No stvar zgleda tako da
se vklopi v vticnico, na njo pa se potem priklopi npr. racunalnik. Podobno je
tudi z tel. linijo, ki se priklopi na isti nacin (imam kombinirano za 220V
strom in tulifon)..... Poglej mal po trgovinah..... Upam, da sem ti kaj
pomagal...

Dodatne informacije o seznamu Starilist