[ LUGOS ] DOSEMU

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Apr 9 19:15:06 CEST 1998

Banzai!

 Da ne bo folk rek da smao spamam... ;>

Situacija je taka, Linux bi uporabil kot remote access server za nek
program, ki dela na DOSu. V linuxu je pac mrezna kartica, nekje na mrezi
je ISDN router, ki sprejema klice...

user na masini, kjer poganja windows, se poveze z routerjem, pac PPP,
potem se telneta na tisto linux masino, tam se prijavi na sistem, pozene
dosemu in pod dosemu-jem pozene program, ki ga zeli uporabljat, s tistim
programom potem dostopa do NetWare streznikov in tako naprej...

Zdaj me zanima, kako priblizno je zadeva izvedljiva, in koliko takih DOS
sessions bi se dalo poganjat na eni masini... (Jz sem kake tri, stiri leta
nazaj videl dosemu, ki je masino prestavil v single user mode,... :)

 Comments? :)

David!
Signature file missing!

This program has performed an illegal operation and it will be terminated.