[ LUGOS ] Supra Pnp modem

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Apr 9 16:38:57 CEST 1998

Danilo Godec wrote:
> Opazil sem, da se je modem inicaliziral ze ob bootu, tako da isapnp sploh
> ni bil potreben (se pravi, linux je ze ob bootanju zaznal tri ttyS porte,
> kar je za PnP naprave malce nenavadno). Preveri to z 'dmesg' ukazom.

To ni nenavadno. PnP je samo (slab) konfiguracijski protokol, za katerim
se se vedno skriva pravi hardware, ki ga Linux obicajno brez tezav
spozna in nastavi. Linux pac ni religiozen da bi molil, da bi hardware
spilal..

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist