[ LUGOS ] sendmail

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Apr 14 17:49:59 CEST 1998

Howdy!

On Tue, 14 Apr 1998, Samo Gabrovec wrote:

> jezi me ker ne dela sej vem da lahko uporabim kateri drug server ampak
> moj je se vedno do zdej delal. Sumim da ima prste vmes ip masq, ker
> lahko imas znotraj svoje domene ... in da nebi prso do pomote od kot je
> bil poslan e-mail ga zapise od unga ko ima pravo ip in domeno.... ampak
> dela pa mal narobe.

[ snip ]

Kaj pa ce sendmailu dopoves, kako je ime tvoji masini? Recimo nekaj
takegale:

/////////
# who I masquerade as (null for no masquerading)
DMme.technolgist.com
////////

Ce bo tisti 'me.' odvec, ga pa izpustis.

Pa domeno lahko tudi nastavis:

/////////
# my official domain name
# ... define this only if sendmail cannot automatically determine your domain
Dj$w.technolgist.com
////////

Cisto mimogrede pa lahko sendmaila skonfiguriras tako, da dela razne
preslikave username<-->user's_e-mail_address ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist