[ LUGOS ] sendmail

Samo Gabrovec samek na technolgist.com
Tor Apr 14 16:50:17 CEST 1998

BlaY0 wrote:

> Yo!

> Reci svojemu Netspuke-u naj ne posilja na tvoj MTA ampak ven, na ARNES-ov.
jezi me ker ne dela sej vem da lahko uporabim kateri drug server ampak
moj je se vedno do zdej delal. Sumim da ima prste vmes ip masq, ker
lahko imas znotraj svoje domene ... in da nebi prso do pomote od kot je
bil poslan e-mail ga zapise od unga ko ima pravo ip in domeno.... ampak
dela pa mal narobe. zdej sem ugotovil da ce posljem iz terminala da
zapise e-mail kot user na tista.masina-je-mail-sprejela npr ce sem bil na
mojem racunalniku root in sem poslal enmu na arnes potem bo e-mail
zgledal takle root na guest.arnes.si!!!! << zelo narobe ! *to sem poslal
samo sebi*
ali pa na siol root na odin.siol.net kr zmisljuje si e-mail-e
ce kdo ve kaj vec prosim za pomoc
hvala
samo gabrovec
samek na technologist.com <<<<<< je return address

Dodatne informacije o seznamu Starilist